Domů     Technika
Pohled do budoucnosti umělé inteligence
Jan Nováček 28.6.2024

IPEX AI Contact Center představila svou vlajkovou loď Omnichannel spolu s virtuální asistentkou Alex, speciálně vyvinutou umělou inteligencí. Cloudová aplikace Omnichannel reprezentuje jednotné řešení pro zefektivnění komunikace firem s jejich zákazníky za pomoci AI. Společnost tak svými službami pokládá pevné základy pro vytváření synergie lidské práce s umělou inteligencí.

IPEX působí na trhu již od roku 1992 a poskytuje služby v oblasti dat a umělé inteligence, systémové integrace či řízení dodavatelského řetězce. Vizí společnosti je integrování umělé inteligence do kontaktního centra každé české firmy.

Zapojení AI přináší nejen snazší fungování systémů, ale i prostor pro relokování zaměstnanců na pozice, které jsou důležitější.

Největší benefit aplikace Omnichannel spočívá v tom, že umožňuje firmám poskytovat konzistentní a integrovaný zážitek klientům napříč různými komunikačními toky. Dokáže obsáhnout zákaznickou komunikaci s firmou prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu i sociálních médií, a to vše na jednom místě a při vysoké úrovni služeb.

Hraje tak klíčovou roli při zvyšování spokojenosti a loajality zákazníků, ale také zlepšování efektivity a produktivity. Jádro aplikace kombinuje hlasovou komunikaci a Helpdesk, je nanejvýš přehledná, zajistí evidenci každé zprávy nebo hovoru skrze jakýkoli komunikační nástroj. Díky tomu dokáže snadno generovat přesné a přehledné statistiky.

Společnost IPEX má vedle Omnichannelu v portfoliu další produkty usnadňující customer service. Helpdesk v balíčku spolu s webchatem a FB chatem zastane e-mailovou komunikaci a webové chaty a zprávy na sociálních sítích.

Call centrum staví na IVR (Interactive Voice Response), jde o automatického hlasového průvodce, který umí volajícímu zákazníkovi pomoci si vybrat, co má k řešení, a odlehčit tak vytížení callcentra.

Samotná hlasová komunikace díky integracím na většinu CRM a e-shopů poskytuje hladké propojení a sjednocení informací na jednom místě. Ať už se jedná o identifikaci volajících a možnost filtrace toho, co je potřeba o nich vědět, výpisy hovorů, automatické ukládání nahrávky hovoru nebo přepis hovoru a jeho sumarizaci v režii AI.

Nejen Omnichannel, ale i Call Centrum nebo Helpdesk lze v demo verzi bezplatně vyzkoušet, ke stažení je na webových stránkách www.ipex.cz. Na výběr jsou i jednotlivé dílčí služby, jako presales podpora, implementace či virtuální asistenti Chatbot, Mailbot, nebo Voicebot, kterého představuje již zmíněná Alex.

Free verze aplikací je zdarma na 14 dní a umožňuje otestovat funkce a možnosti pro daného klienta tak, aby si po skončení bezplatného období uměl vybrat licenci, jaká nejlépe vyhovuje jeho potřebám.

Související články
Společnost Honda představila robota vybaveného umělou inteligencí, který zlepšuje náladu dětí během dlouhodobé léčby a přináší revoluci do nemocniční péče. Ve Fakultní nemocnici Virgen del Rocío v Seville se odehrává revoluce v péči o malé pacienty. Společnost Honda zde ve spolupráci s místními odborníky představila robota „Haru“, navrženého speciálně pro děti podstupující dlouhodobou léčbu. Haru […]
Škoda Auto ve svém hlavním závodě v Mladé Boleslavi vyrobila jubilejní miliontý bateriový systém. V současnosti se pracuje na dvou montážních linkách s celkovou kapacitou 1 500 kusů denně. Kapacita se pohybuje mezi 55 a 91 kWh (využitelná 52 až 86 kWh) a vedle vozů Škoda Enyaq a Elroq se tyto komplety montují také do […]
V dubnu 2024 vyzval Bílý dům vědce, s výhledem na plánovanou přítomnost astronautů a posléze i lidských základen na Měsíci v rámci mise NASA Artemis, aby vytvořili standard lunárního času. Skutečnou otázkou však není: „Kolik hodin je na Měsíci?“, ale „Jak rychle tam plyne čas?“ Čas, který ukazují hodiny, dokáže nastavit každý časoměřič, je to […]
Technika 2.12.2024
Vodíkové vozy nejsou na silnicích příliš obvyklé, Toyota v nich ale vidí vedle elektromobilů alternativu pro ekologickou mobilitu budoucnosti. Důležitým aspektem je také bezpečnost. Tu zajišťuje speciálně zkonstruovaná nádrž, která musí vydržet tlak až 700 barů. Tvoří ji proto tři pláště. První obal je plastový, který zabraňuje unikání plynu, druhý je kompozit s uhlíkovými vlákny […]
Technika 28.11.2024
Toyota předvedla koncepční model, který počítá s využitím vodíku, který se odpařuje z nádrže během jízdy. Dosud se odpařený vodík vypouštěl do atmosféry, aniž by se využil. Koncept firma předvedla během závěrečného závodu ENEOS Super Taikyu Series 2024, kterého se účastní s vozem GR Corolla H2 Concept, což je GR Corolla na kapalný vodík. V […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
reklama
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz