ZhongAn Online, čínská internetová pojišťovací společnost, sleduje kuřata za pomoci speciálního náramku s GPS, jenž se nazývá GoGo Chicken. Zařízení, které se podobá např. fitness hodinkám, se kuřatům nasazuje na jeden z pařátů. .
Senzory na náramku monitorují, jakou fyzickou aktivitu kuře vykonává, co sežere či kde se nachází. K člověku se tak dostane celý soubor dat o životě daného tvora. Přes mobilní aplikaci je možné sledovat každodenní činnost vybraného kuřete.
Nová technologie by měla podle společnosti ZhongAn Online předejít většině zdravotním a hygienickým problémům, které se s masem pojí. V současné době má náramky 100 tisíc kuřat. Podle společnosti by do roku 2020 mělo tuto technologii využívat 2500 farem v Číně.
Náramky to ale zdaleka nekončí. Firma se rozhodla vytvořit technologii na rozpoznávání hlav organicky chovaných kuřat.
Budoucí zákazník si tak bude moci dohledat osud kuřete, které mu skončí na talíři. Každé balení kuřecího bude obsahovat kód, který se načte přes mobilní aplikaci, kde vyjedou veškerá data o původu kuřete, aktivitě a potravě.