Domů     Technika
Pohled do budoucnosti umělé inteligence
Jan Nováček 28.6.2024

IPEX AI Contact Center představila svou vlajkovou loď Omnichannel spolu s virtuální asistentkou Alex, speciálně vyvinutou umělou inteligencí. Cloudová aplikace Omnichannel reprezentuje jednotné řešení pro zefektivnění komunikace firem s jejich zákazníky za pomoci AI. Společnost tak svými službami pokládá pevné základy pro vytváření synergie lidské práce s umělou inteligencí.

IPEX působí na trhu již od roku 1992 a poskytuje služby v oblasti dat a umělé inteligence, systémové integrace či řízení dodavatelského řetězce. Vizí společnosti je integrování umělé inteligence do kontaktního centra každé české firmy.

Zapojení AI přináší nejen snazší fungování systémů, ale i prostor pro relokování zaměstnanců na pozice, které jsou důležitější.

Největší benefit aplikace Omnichannel spočívá v tom, že umožňuje firmám poskytovat konzistentní a integrovaný zážitek klientům napříč různými komunikačními toky. Dokáže obsáhnout zákaznickou komunikaci s firmou prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu i sociálních médií, a to vše na jednom místě a při vysoké úrovni služeb.

Hraje tak klíčovou roli při zvyšování spokojenosti a loajality zákazníků, ale také zlepšování efektivity a produktivity. Jádro aplikace kombinuje hlasovou komunikaci a Helpdesk, je nanejvýš přehledná, zajistí evidenci každé zprávy nebo hovoru skrze jakýkoli komunikační nástroj. Díky tomu dokáže snadno generovat přesné a přehledné statistiky.

Společnost IPEX má vedle Omnichannelu v portfoliu další produkty usnadňující customer service. Helpdesk v balíčku spolu s webchatem a FB chatem zastane e-mailovou komunikaci a webové chaty a zprávy na sociálních sítích.

Call centrum staví na IVR (Interactive Voice Response), jde o automatického hlasového průvodce, který umí volajícímu zákazníkovi pomoci si vybrat, co má k řešení, a odlehčit tak vytížení callcentra.

Samotná hlasová komunikace díky integracím na většinu CRM a e-shopů poskytuje hladké propojení a sjednocení informací na jednom místě. Ať už se jedná o identifikaci volajících a možnost filtrace toho, co je potřeba o nich vědět, výpisy hovorů, automatické ukládání nahrávky hovoru nebo přepis hovoru a jeho sumarizaci v režii AI.

Nejen Omnichannel, ale i Call Centrum nebo Helpdesk lze v demo verzi bezplatně vyzkoušet, ke stažení je na webových stránkách www.ipex.cz. Na výběr jsou i jednotlivé dílčí služby, jako presales podpora, implementace či virtuální asistenti Chatbot, Mailbot, nebo Voicebot, kterého představuje již zmíněná Alex.

Free verze aplikací je zdarma na 14 dní a umožňuje otestovat funkce a možnosti pro daného klienta tak, aby si po skončení bezplatného období uměl vybrat licenci, jaká nejlépe vyhovuje jeho potřebám.

Související články
Příroda Technika 24.12.2025
Používání dronů je v moderní době velmi rozšířené, a to v různých oblastech lidské činnosti. Spoléhají na ně i odborníci, kteří se zabývají zdravím keporkaků a dalších velryb v arktických vodách. Bezpilotní stroje jim pomáhají svým způsobem sbírat dech těchto zvířat. Tým vědců z britské King’s College London či norské Nord University navádí drony naložené […]
Historie Technika 22.12.2025
Nespočet lidských osudů bylo pohřbeno pod nánosy času. Zůstaly jen údaje o počtech – neosobní a anonymní. S tím se ale historici odmítli smířit. Dlouhé dekády strávili tím, aby co nejvíce obětí holokaustu identifikovali, vrátili jim jména a oživili jejich příběhy. Holokaust – při tom jediném slovu přeběhne člověku po zádech mráz. Za druhé světové […]
Technika 22.12.2025
Japonský výrobce hodinek Citizen uvedl v roce 1970 na trh první komerčně dostupné hodinky vyrobené z titanu. Od té doby tento materiál hraje v jeho nabídce prim a značka ho neustále vylepšuje. Nově přichází s titanem rekrystalizovaným. Citizen, jehož lokální zastoupení nově zavedlo na produkty této značky zakoupené v Česku sedmiletou záruku, představil nový materiál […]
Objevy Technika 17.12.2025
Na začátku přelomového objevu byl výzkum odborníků z Katedry fyziky Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity Nileshe Kumara, Miroslava Kolose a Františka Karlického, který se týkal dvou takzvaných dvourozměrných materiálů. Šlo o borid fosforu a diselenid chromu. Spojení těchto dvou materiálů, respektive ultratenkých vrstev, dokázalo zefektivnit jejich unikátní vlastnosti – zejména s ohledem na to, že odborníci […]
Technika Zajímavosti 16.12.2025
I v budoucnosti budou města vyžadovat velké množství elektrické energie pro své fungování, a to ideálně z obnovitelných zdrojů. Tuto energii je však třeba někde ukládat. Ve městech budoucnosti by se takovým úložištěm mohl stát speciálně upravený beton, ze kterého se staví domy či chodníky. Jak se vyrábí? Využívání obnovitelných zdrojů energie s sebou nese […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz