Američtí psychologové v těchto dnech vytáhli do boje proti billboardům, které lemují rušné silniční tahy a na nichž jsou vyobrazené polonahé krásky.
Vědci z Yale University a Vanderbilt University totiž při pokusu s několika dobrovolníky zjistili, že lidé sledující erotické nebo krvavé záběry se bezprostředně po jejich shlédnutí nedokáží soustředit na další vizuální vjemy. Lze říct, že u nich dochází k jakémusi krátkodobému výpadku mozku, který u někoho může trvat pouze zlomek vteřiny, u jiného delší dobu. Významnou úlohu při tomto fenoménu podle Američanů zřejmě hraje část mozku nazvaná amygdala, která je jinak zodpovědná za uchovávání našich emocí, v jejichž důsledku pak ovlivňuje srdeční tep nebo produkci potu.
Odborníci věří, že emoce nad eroticky laděným billboardem zaslepí řidiče, který pak velmi snadno přehlédne jiné vozidlo nebo chodce, a způsobí dopravní nehodu.