Domů     Technika
Pohled do budoucnosti umělé inteligence
Jan Nováček 28.6.2024

IPEX AI Contact Center představila svou vlajkovou loď Omnichannel spolu s virtuální asistentkou Alex, speciálně vyvinutou umělou inteligencí. Cloudová aplikace Omnichannel reprezentuje jednotné řešení pro zefektivnění komunikace firem s jejich zákazníky za pomoci AI. Společnost tak svými službami pokládá pevné základy pro vytváření synergie lidské práce s umělou inteligencí.

IPEX působí na trhu již od roku 1992 a poskytuje služby v oblasti dat a umělé inteligence, systémové integrace či řízení dodavatelského řetězce. Vizí společnosti je integrování umělé inteligence do kontaktního centra každé české firmy.

Zapojení AI přináší nejen snazší fungování systémů, ale i prostor pro relokování zaměstnanců na pozice, které jsou důležitější.

Největší benefit aplikace Omnichannel spočívá v tom, že umožňuje firmám poskytovat konzistentní a integrovaný zážitek klientům napříč různými komunikačními toky. Dokáže obsáhnout zákaznickou komunikaci s firmou prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu i sociálních médií, a to vše na jednom místě a při vysoké úrovni služeb.

Hraje tak klíčovou roli při zvyšování spokojenosti a loajality zákazníků, ale také zlepšování efektivity a produktivity. Jádro aplikace kombinuje hlasovou komunikaci a Helpdesk, je nanejvýš přehledná, zajistí evidenci každé zprávy nebo hovoru skrze jakýkoli komunikační nástroj. Díky tomu dokáže snadno generovat přesné a přehledné statistiky.

Společnost IPEX má vedle Omnichannelu v portfoliu další produkty usnadňující customer service. Helpdesk v balíčku spolu s webchatem a FB chatem zastane e-mailovou komunikaci a webové chaty a zprávy na sociálních sítích.

Call centrum staví na IVR (Interactive Voice Response), jde o automatického hlasového průvodce, který umí volajícímu zákazníkovi pomoci si vybrat, co má k řešení, a odlehčit tak vytížení callcentra.

Samotná hlasová komunikace díky integracím na většinu CRM a e-shopů poskytuje hladké propojení a sjednocení informací na jednom místě. Ať už se jedná o identifikaci volajících a možnost filtrace toho, co je potřeba o nich vědět, výpisy hovorů, automatické ukládání nahrávky hovoru nebo přepis hovoru a jeho sumarizaci v režii AI.

Nejen Omnichannel, ale i Call Centrum nebo Helpdesk lze v demo verzi bezplatně vyzkoušet, ke stažení je na webových stránkách www.ipex.cz. Na výběr jsou i jednotlivé dílčí služby, jako presales podpora, implementace či virtuální asistenti Chatbot, Mailbot, nebo Voicebot, kterého představuje již zmíněná Alex.

Free verze aplikací je zdarma na 14 dní a umožňuje otestovat funkce a možnosti pro daného klienta tak, aby si po skončení bezplatného období uměl vybrat licenci, jaká nejlépe vyhovuje jeho potřebám.

Související články
Technika Vesmír 31.3.2025
Skupina šestadvaceti nejtalentovanějších mladých vesmírných nadšenců z celé České republiky se po intenzivním půlročním výběrovém řízení konečně vydala na svou „vesmírnou” cestu. V neděli 30. března se měsíce příprav na misi Zero-G, která je jednou z aktivit národního programu Česká cesta do vesmíru, proměnily ve skutečný zážitek. Unikátní parabolický let, první svého druhu s českou […]
Historie Technika 27.3.2025
Před sto lety v březnu 1925 šéfpilot společnosti Aero Josef Novák dosáhl výškového rekordu 8 651 metrů na stíhacím letounu Aero A-18. Tento výkon o dva měsíce později ještě překonal, když se stejným strojem a upraveným motorem vystoupal do rekordní výšky 9 140 metrů. Úspěch potvrdil nejen výjimečné vlastnosti první sériově vyráběné československé stíhačky, ale také významnou […]
Automobilka Toyota Motor Europe (TME) vybuduje nový typ provozu pro systematické zpracování vozidel na konci jejich životnosti. Oddělení pod názvem Toyota Circular Factory má v rámci recyklačního procesu uvést maximum materiálu z rozebíraných aut zpět do výroby. První takový provoz bude umístěný v rámci závodu společnosti Toyota Motor Manufacturing UK (TMUK) v Burnastonu, kde se […]
Objevy Technika 20.3.2025
Tento rychlý a obratný robotický hmyz by mohl v budoucnu pomáhat s mechanickým opylováním. Díky novému designu byl robot velikosti hmyzu schopen létat 100krát déle než předchozí verze. Vědci z Massachusettského technologického institutu (MIT) vyvinuli novou generaci robotického hmyzu, který by v budoucnu mohl významně přispět k mechanickému opylování rostlin. Tento drobný robot, vážící méně […]
Technika Vesmír 17.3.2025
Ve své době patřily k technologické špičce, máloco ale stárne rychleji než technologie. Sonda Voyager 1, která dala nahlédnout za oponu Jupiteru a Saturnu, se už dávno stala nejvzdálenějším člověkem-vyrobeným objektem ve vesmíru. Málokdo ale ví, co s sebou do vesmírných dálav nese… Každého Američana stál zhruba tolik, jako jeden oběd v McDonaldu. Finanční náklady na program […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
reklama
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz