Domů     Technika
Pohled do budoucnosti umělé inteligence
Jan Nováček 28.6.2024

IPEX AI Contact Center představila svou vlajkovou loď Omnichannel spolu s virtuální asistentkou Alex, speciálně vyvinutou umělou inteligencí. Cloudová aplikace Omnichannel reprezentuje jednotné řešení pro zefektivnění komunikace firem s jejich zákazníky za pomoci AI. Společnost tak svými službami pokládá pevné základy pro vytváření synergie lidské práce s umělou inteligencí.

IPEX působí na trhu již od roku 1992 a poskytuje služby v oblasti dat a umělé inteligence, systémové integrace či řízení dodavatelského řetězce. Vizí společnosti je integrování umělé inteligence do kontaktního centra každé české firmy.

Zapojení AI přináší nejen snazší fungování systémů, ale i prostor pro relokování zaměstnanců na pozice, které jsou důležitější.

Největší benefit aplikace Omnichannel spočívá v tom, že umožňuje firmám poskytovat konzistentní a integrovaný zážitek klientům napříč různými komunikačními toky. Dokáže obsáhnout zákaznickou komunikaci s firmou prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu i sociálních médií, a to vše na jednom místě a při vysoké úrovni služeb.

Hraje tak klíčovou roli při zvyšování spokojenosti a loajality zákazníků, ale také zlepšování efektivity a produktivity. Jádro aplikace kombinuje hlasovou komunikaci a Helpdesk, je nanejvýš přehledná, zajistí evidenci každé zprávy nebo hovoru skrze jakýkoli komunikační nástroj. Díky tomu dokáže snadno generovat přesné a přehledné statistiky.

Společnost IPEX má vedle Omnichannelu v portfoliu další produkty usnadňující customer service. Helpdesk v balíčku spolu s webchatem a FB chatem zastane e-mailovou komunikaci a webové chaty a zprávy na sociálních sítích.

Call centrum staví na IVR (Interactive Voice Response), jde o automatického hlasového průvodce, který umí volajícímu zákazníkovi pomoci si vybrat, co má k řešení, a odlehčit tak vytížení callcentra.

Samotná hlasová komunikace díky integracím na většinu CRM a e-shopů poskytuje hladké propojení a sjednocení informací na jednom místě. Ať už se jedná o identifikaci volajících a možnost filtrace toho, co je potřeba o nich vědět, výpisy hovorů, automatické ukládání nahrávky hovoru nebo přepis hovoru a jeho sumarizaci v režii AI.

Nejen Omnichannel, ale i Call Centrum nebo Helpdesk lze v demo verzi bezplatně vyzkoušet, ke stažení je na webových stránkách www.ipex.cz. Na výběr jsou i jednotlivé dílčí služby, jako presales podpora, implementace či virtuální asistenti Chatbot, Mailbot, nebo Voicebot, kterého představuje již zmíněná Alex.

Free verze aplikací je zdarma na 14 dní a umožňuje otestovat funkce a možnosti pro daného klienta tak, aby si po skončení bezplatného období uměl vybrat licenci, jaká nejlépe vyhovuje jeho potřebám.

Související články
Největší český výrobce letadel, společnost AERO Vodochody AEROSPACE, pojmenovala svůj nejmodernější cvičný letoun L-39 Skyfox. Název odkazuje na dlouholetou tradici úspěšných československých letounů, jako byly L-29 Delfín nebo L-39 Albatros, a zároveň vystihuje jedinečné vlastnosti nového cvičného stroje. Aero letoun L-39 Skyfox produkuje v sériové výrobě a letos navíc slaví 105. výročí od založení. Za tu […]
Značka Kia vyvinula jako první na světě automobilové příslušenství vyrobené za použití plastů vytěžených organizací The Ocean Cleanup z Velké tichomořské odpadkové skvrny (GPGP). poskytovatele řešení trvale udržitelné mobility. Jedním z nejdůležitějších výstupů dosavadní spolupráce je rohož do zavazadelníku z plastů vytěžených z oceánu, kterou Kia v limitované edici uvede ve zcela novém modelu Kia EV3. Exkluzivní […]
V Německu otevřeli lunární simulátor za 45 milionů eur, díky kterému budou evropští astronauté testovat vše od 3D tisku obydlí z měsíčního prachu až po pěstování potravin v tamních podmínkách. Projekt, provozovaný Evropskou kosmickou agenturou (ESA) a Německým střediskem pro letectví a kosmonautiku (DLR), nemá ve světě obdoby –⁠ ani NASA podobné zařízení nevlastní. Simulátor […]
Toyotu C-HR si nemůžete splést s žádným jiným autem. Charakteristická silueta je čistou esencí dynamiky a městského stylu. Výjimečný je také interiér z těch nejkvalitnějších materiálů. A ještě něco… má štempl na nejekologičtější auto roku… Už před téměř 25 lety začínaly v Toyotě vznikat první hybridní vozy. Měly nižší spotřebu, nabíjely se jim baterie při brždění, […]
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava už dávno strhla nálepku hornické univerzity. Naopak se v reakci na aktuální problémy skrze spojení technických, ekonomických, přírodovědných a uměleckých oborů v moderní studijní programy zaměřuje na udržitelnost. Nejlepším příkladem, jak tento posun v oblasti udržitelnosti demonstrovat, jsou jednotlivé iniciativy, které v kampusu univerzity probíhají. Spolupráce studentů, akademických pracovníků a vědců […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
reklama
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz