Domů     Technika
Pohled do budoucnosti umělé inteligence
Jan Nováček 28.6.2024

IPEX AI Contact Center představila svou vlajkovou loď Omnichannel spolu s virtuální asistentkou Alex, speciálně vyvinutou umělou inteligencí. Cloudová aplikace Omnichannel reprezentuje jednotné řešení pro zefektivnění komunikace firem s jejich zákazníky za pomoci AI. Společnost tak svými službami pokládá pevné základy pro vytváření synergie lidské práce s umělou inteligencí.

IPEX působí na trhu již od roku 1992 a poskytuje služby v oblasti dat a umělé inteligence, systémové integrace či řízení dodavatelského řetězce. Vizí společnosti je integrování umělé inteligence do kontaktního centra každé české firmy.

Zapojení AI přináší nejen snazší fungování systémů, ale i prostor pro relokování zaměstnanců na pozice, které jsou důležitější.

Největší benefit aplikace Omnichannel spočívá v tom, že umožňuje firmám poskytovat konzistentní a integrovaný zážitek klientům napříč různými komunikačními toky. Dokáže obsáhnout zákaznickou komunikaci s firmou prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu i sociálních médií, a to vše na jednom místě a při vysoké úrovni služeb.

Hraje tak klíčovou roli při zvyšování spokojenosti a loajality zákazníků, ale také zlepšování efektivity a produktivity. Jádro aplikace kombinuje hlasovou komunikaci a Helpdesk, je nanejvýš přehledná, zajistí evidenci každé zprávy nebo hovoru skrze jakýkoli komunikační nástroj. Díky tomu dokáže snadno generovat přesné a přehledné statistiky.

Společnost IPEX má vedle Omnichannelu v portfoliu další produkty usnadňující customer service. Helpdesk v balíčku spolu s webchatem a FB chatem zastane e-mailovou komunikaci a webové chaty a zprávy na sociálních sítích.

Call centrum staví na IVR (Interactive Voice Response), jde o automatického hlasového průvodce, který umí volajícímu zákazníkovi pomoci si vybrat, co má k řešení, a odlehčit tak vytížení callcentra.

Samotná hlasová komunikace díky integracím na většinu CRM a e-shopů poskytuje hladké propojení a sjednocení informací na jednom místě. Ať už se jedná o identifikaci volajících a možnost filtrace toho, co je potřeba o nich vědět, výpisy hovorů, automatické ukládání nahrávky hovoru nebo přepis hovoru a jeho sumarizaci v režii AI.

Nejen Omnichannel, ale i Call Centrum nebo Helpdesk lze v demo verzi bezplatně vyzkoušet, ke stažení je na webových stránkách www.ipex.cz. Na výběr jsou i jednotlivé dílčí služby, jako presales podpora, implementace či virtuální asistenti Chatbot, Mailbot, nebo Voicebot, kterého představuje již zmíněná Alex.

Free verze aplikací je zdarma na 14 dní a umožňuje otestovat funkce a možnosti pro daného klienta tak, aby si po skončení bezplatného období uměl vybrat licenci, jaká nejlépe vyhovuje jeho potřebám.

Související články
Do roku 2050 vzroste světová populace na 9,8 miliardy, přičemž 70 % z těchto lidí bude žít ve městech a jejich nejbližším okolí. Aby to bylo možné, je potřeba hledat inovativní řešení a dostupné technologie k přetvoření měst na chytrá města budoucnosti, která budou snižovat své dopady na životní prostředí a zároveň šetrně nakládat s […]
Když se řekne „atom“, naprosté většině lidí vytane na mysli malá sluneční soustava, tzv. Rutherfordův model. Možná kvůli tomu, že je všudypřítomný – esteticky rozvířené elektrony se staly symbolem ateistů, Mezinárodní agentury pro atomovou energii i TV seriálu Teorie velkého třesku. A to navzdory tomu, že je vadný – svět na něm vystavený by zkolaboval […]
Technika 28.6.2025
Led není jen voda v pevném skupenství, ale je to zároveň i záznamové médium budoucnosti. Vědci z Koreje, Číny a České republiky přišli s překvapivým způsobem, jak v ledu ukládat informace: skrze vzory vzduchových bublinek vznikajících při mrznutí. Ve studii zveřejněné v časopise Cell Reports Physical Science badatelé představili techniku, která by se bez nadsázky […]
Technika Vesmír 23.6.2025
Na mezinárodní přehlídce Paris Air Show předvádí česká firma Radalytica inovativní robotický systém RadalyX, který dokáže zrentgenovat celé letadlo přímo v hangáru. Využívá nejmodernější částicové detektory a dokáže zobrazovat složitou vnitřní strukturu výrobků. Díky přenosnosti a vysoké mobilitě robotických ramen už tak nemusí majitel vozit stroj do laboratoře ani jej rozebírat či rozřezat. Typickým příkladem […]
Objevy Technika 16.6.2025
Počítačoví vědci z Fakulty elektrotechnické ČVUT (FEL ČVUT) a Českého institutu informatiky, robotiky a kybernetiky (CIIRC ČVUT) se v mezinárodním žebříčku CSRankings umístili mezi nejlepšími evropskými pracovišti v oborech informatiky a robotiky. Největšího úspěchu dosáhli v oblasti počítačového vidění (Computer Vision), kde se v hodnocení za období 2020–2025 umístili na 6. místě v Evropě, a […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
reklama
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz