Domů     Zajímavosti
Marketingově plodný konec roku pro Mlékárnu Hlinsko. Co z portfolia značky Tatra určitě nepřehlédnete?

komerční sdělení

Mlékárna Hlinsko, a.s. je v posledním kvartálu roku marketingově aktivnější než kdy jindy. Od října do prosince zrealizovala produktové televizní a online spoty ke třem výrobkovým kategoriím.

Patrně největší krokem byl televizní spot pro jeden z našich nejlegendárnějších výrobků, Pikao. Marketingový tým Mlékárny Hlinsko přišel s novou strategií, která bude hlavně konzistentní a dlouhodobá.

PIKAO – ZVEDNE TI NÁLADU

Pikao – zvedni si náladu! Pokud se vám stane nějaký běžný průšvih, nestihnete autobus, nepohodnete se s šéfem nebo je výhled z hotelového pokoje na dovolené do cihlové zdi, sáhněte po Pikau, zvedněte si náladu a hoďte problém za hlavu.

Produktový spot s chytlavou hudbou „CUC CUC PIKAO“ můžete vidět na stanicích Nova Group a Prima Group ve stopážích 30 a 15 sekund. Televizní kampaň je doplněna o online kampaň a tištěná média.

MLSNI.SI NEJMLSAVĚJŠÍ MLSÁNÍ

Druhým počinem, který v říjnu značka Tatra vymlsla, je masivní online kampaň na produktovou řadu Mlsni.si. Do té patří Tvarohové mixy Tatra Mlsni.si v několika příchutích a také Tatra Mlsni.si Vla – mléčné dezerty inspirované tradičním holandským receptem.

Nehledejte zde nic ochuzeného či přehnaně fit. Reklama i dezerty jsou pro ty, kteří si rádi zamlsají a ať už sáhnou třeba po tvarohovém Mlsni.si s jahodami, po kakaovém Mlsni.si Vla s višněmi nebo po Mlsni.si tvarohu s Pikaem, nebudou z žádné volby zklamaní.

Takže pokud Vás honí mlsná, mlsněte si nejmlsavější mlsání – Mlsni.si.

O to, které mlsání je to nejmlsavější, se dohadují i hlavní hlasy spotu, který uvidíte především na sociálních sítích jako je YouTube, Facebook, Instagram. Video kampaň v online je doplněna také bannerovou kampaní a tištěnými médii.

S VÁNOČNÍMI PŘÍPRAVAMI JIŽ TRADIČNĚ POMÁHÁ SALKO

A do třetice všeho dobrého a pro nás určitě už nadmíru očekávaného… Vánoce a s nimi spojené Salko. Všichni víme, že Vánocům předchází spousta příprav, úklidu, pečení, nakupování, balení vánočních dárků…  A jinak tomu není ani v Mlékárně Hlinsko.

Moc dobře tam totiž vědí, že Vánoce jsou svátky příprav. A proto především všem ženám, maminkám, manželkám připomínají, že v tom nejsou sami a minimálně při pečení a s obalením nervů jim již tradičně pomůže právě Salko.

Slazené kondenzované mléko, které téměř před 80 lety spatřilo světlo světa a dodnes patří ke stálicím v českých kuchyních nejen v období Vánoc.

Povedené sponzorské vzkazy, které ukazují Vánoce v trochu jiném světle můžete vídat až do 15. prosince u televizních pořadů MasterChef Česko, Vinaři, Prostřeno, Máme rádi Česko a Ano, šéfe!. I zde je televizní kampaň doplněna jak o online, tak o tištěná média.

Součástí kampaně je především příprava jak známých českých, tak i o něco modernějších receptů na pečené i nepečené cukroví ze Salka.

 

Související články
V posledních letech stále více Čechů ukládá své úspory do zlata. Rychle roste obliba nákupů zlata na internetu, v možnostech jeho úschovy jsou Češi spíše rezervovaní. Většina drobných investorů má tak drahý kov stále doma. Zlato je dnes možné koupit v kamenných prodejnách nebo online. A právě nákup po síti Češi poslední dobou stále více upřednostňují. „Nejvíce obchodů […]
I když žijí ve stejných podmínkách, mají manželky tendenci žít déle než jejich manželé, a i obecně se ženy dožívají vyššího věku než muži. Proč tomu tak je? Podle odborníků za tím stojí hned několik důvodů. V České republice činí střední délka života u žen přibližně 82 let a u mužů 76 let. Podle předpovědi […]
Legálně se mladý člověk stává dospělým v 18 letech života. Podle neurovědců je to však příliš brzy. Ačkoliv růst mozek skutečně přestává už s koncem puberty, k mnoha jeho konečným úpravám dochází až do věku 25 let. Nesoulad vývoje různých částí mozku má za následek pro teenagery typické chování, z něhož vstávají rodičům vlasy na […]
Metodická příručka EKOABECEDA, vytvořená v rámci školního programu Recyklohraní a iniciativy Replastuj, se letos stala nepostradatelným průvodcem pro aktivní výuku environmentální výchovy na téměř 300 základních školách v České republice a na Moravě. Učitelé ji využili jako objektivní zdroj informací, inspiraci pro zajímavé aktivity a hravé úkoly, které otevírají dveře do problematiky plastových obalů a […]
Třetina Čechů starších 15 let užívá nikotin a mezi mladými od 15 do 24 let je tento údaj ještě vyšší. Nikotin v tomto věku užívá polovina z nich. Roste také počet mladých, kteří sahají k alternativám klasických cigaret, zejména k cigaretám elektronickým. Je to zdravější alternativa? Pokud jde o alkohol, zůstává Česká republika v mezinárodním […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
reklama
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz