Mlékárna Hlinsko, a.s. je v posledním kvartálu roku marketingově aktivnější než kdy jindy. Od října do prosince zrealizovala produktové televizní a online spoty ke třem výrobkovým kategoriím.
Patrně největší krokem byl televizní spot pro jeden z našich nejlegendárnějších výrobků, Pikao. Marketingový tým Mlékárny Hlinsko přišel s novou strategií, která bude hlavně konzistentní a dlouhodobá.
PIKAO – ZVEDNE TI NÁLADU
Pikao – zvedni si náladu! Pokud se vám stane nějaký běžný průšvih, nestihnete autobus, nepohodnete se s šéfem nebo je výhled z hotelového pokoje na dovolené do cihlové zdi, sáhněte po Pikau, zvedněte si náladu a hoďte problém za hlavu.
Produktový spot s chytlavou hudbou „CUC CUC PIKAO“ můžete vidět na stanicích Nova Group a Prima Group ve stopážích 30 a 15 sekund. Televizní kampaň je doplněna o online kampaň a tištěná média.
MLSNI.SI NEJMLSAVĚJŠÍ MLSÁNÍ
Druhým počinem, který v říjnu značka Tatra vymlsla, je masivní online kampaň na produktovou řadu Mlsni.si. Do té patří Tvarohové mixy Tatra Mlsni.si v několika příchutích a také Tatra Mlsni.si Vla – mléčné dezerty inspirované tradičním holandským receptem.
Nehledejte zde nic ochuzeného či přehnaně fit. Reklama i dezerty jsou pro ty, kteří si rádi zamlsají a ať už sáhnou třeba po tvarohovém Mlsni.si s jahodami, po kakaovém Mlsni.si Vla s višněmi nebo po Mlsni.si tvarohu s Pikaem, nebudou z žádné volby zklamaní.
Takže pokud Vás honí mlsná, mlsněte si nejmlsavější mlsání – Mlsni.si.
O to, které mlsání je to nejmlsavější, se dohadují i hlavní hlasy spotu, který uvidíte především na sociálních sítích jako je YouTube, Facebook, Instagram. Video kampaň v online je doplněna také bannerovou kampaní a tištěnými médii.
S VÁNOČNÍMI PŘÍPRAVAMI JIŽ TRADIČNĚ POMÁHÁ SALKO
A do třetice všeho dobrého a pro nás určitě už nadmíru očekávaného… Vánoce a s nimi spojené Salko. Všichni víme, že Vánocům předchází spousta příprav, úklidu, pečení, nakupování, balení vánočních dárků… A jinak tomu není ani v Mlékárně Hlinsko.
Moc dobře tam totiž vědí, že Vánoce jsou svátky příprav. A proto především všem ženám, maminkám, manželkám připomínají, že v tom nejsou sami a minimálně při pečení a s obalením nervů jim již tradičně pomůže právě Salko.
Slazené kondenzované mléko, které téměř před 80 lety spatřilo světlo světa a dodnes patří ke stálicím v českých kuchyních nejen v období Vánoc.
Povedené sponzorské vzkazy, které ukazují Vánoce v trochu jiném světle můžete vídat až do 15. prosince u televizních pořadů MasterChef Česko, Vinaři, Prostřeno, Máme rádi Česko a Ano, šéfe!. I zde je televizní kampaň doplněna jak o online, tak o tištěná média.
Součástí kampaně je především příprava jak známých českých, tak i o něco modernějších receptů na pečené i nepečené cukroví ze Salka.