Řada podniků se po těžkých časech pandemie snaží znovu nabrat původní tempo. Jenže jim k tomu chybí to nejdůležitější – zákazníci. Strach z koronaviru je stále aktuální a podniky tak zoufale hledají způsoby, jak tento stav prolomit..
Jihokorejská kavárna to zkouší přes speciálního robotického barmana, který zvládne zákazníkům uvařit 60 druhů kávy.
Robotický zaměstnanec od společnosti Vision Semicon kávu uvaří i přinese ke stolu, takže se nikdo jiný nemusí o nápoje starat. Přítomen je pouze jediný lidský zaměstnanec, který má na starosti dezerty a občasný servis robotovi.
Jednou z mála nevýhod tohoto bezesporu originálního a funkčního pojetí by mohlo být místo, které lehce neohrabaný a prostorově výraznější robot potřebuje, aby se mohl volně pohybovat mezi stoly. Situace mu však vyloženě přeje, protože se nacházíme v době, kdy jsou velké rozestupy mezi zákazníky dokonce vyžadovány.