Lev bude tankovat proud

Automobilka Peugeot ve Francii spustila ofenzívu elektrifikace své modelové řady a zahájil příjem objednávek elektrických a hybridních vozů. První nabídka se týká nových modelů Peugeot 208 / e-208, Peugeot 3008 Hybrid / GT Hybrid 4 a Peugeot 508/508 SW Hybrid.

Do Česka se dostane později.

NOVÝ PEUGEOT 208: svoboda volby

Současně s přechodem na nové zdroje energií dochází i ke změnám ve využívání automobilů. I proto je nový Peugeot 208 nabízen už od uvedení na trh se třemi pohony: 100% elektrickým, benzínovým nebo naftovým.

Nejprve si zákazník svůj nový Peugeot 208 vybere a nakonfiguruje, řešení otázky motoru může nechat až na konec. Pokud zvolí elektrický, dostane výkon 100 kW (136 k) a točivý moment 260 Nm, s kapacitou baterie 50 kWh a dojezdem až 340 km podle homologačního protokolu WLTP.

Záruka na tuto baterii je 8 let nebo 160 000 km pro 70 % dobíjecí kapacity. Benzínové jednotky jsou tříválce o objemu 1,2 l a výkonem od 75 do 130 koní. Diesel pak čtyřválec o objemu 1,5 l a výkonem 100 koní.

PEUGEOT 3008 HYBRID A GT HYBRID4: vždy a všude

SUV Peugeot 3008 Hybrid je hybridní verzí vozu s pohonem dvou kol. Kombinuje motor PureTech 180 k/132 kW s elektrickým motorem 110 k/80 kW a dosahuje výkonu 225 k (165 kW). Baterie s kapacitou 13,2 kWh zajišťuje 100 % elektrický dojezd 40 km podle homologačního protokolu WLTP, emise CO2 činí 49 g/km WLTP.

Výkonnější Peugeot 3008 Hybrid4 přináší nový rozměr a nabízí výkon, jehož žádný sériový Peugeot dosud nedosáhl. Jedná se o prémiovou verzi poskytující pohon všech 4 kol a výkon odpovídající 300 k/220 kW.

Tyto charakteristiky jsou výsledkem kombinace motoru PureTech s výkonem 200 k / 147 kW a dvou elektromotorů (jeden vpředu a druhý vzadu), z nichž každý dosahuje výkonu 110 k / 80 kW. Kapacita baterie je 13,2 kWh, dojezd v 100% elektrickém režimu činí 52 km podle homologačního protokolu WLTP.

Peugeot 3008 GT Hybrid4 tak nabízí výkon a pohon všech čtyř kol a současně emise na nejlepší úrovni na trhu: nižší než 37 g CO2/km WLTP.

PEUGEOT 508 A 508 SW HYBRID: radikálně účinné

Nový Peugeot 508 Hybrid a nový Peugeot 508 SW Hybrid spojují motor PureTech 180 k/132 kW s elektromotorem 110 k/80 kW pro kombinovaný maximální výkon 225 k/165 kW.

Hybridní pohon používaný u nových modelů Peugeot 508 a 508 SW byl vylepšen, aby nabízel ještě větší zážitek z řízení. Díky lepší účinnosti s emisemi CO2 41 g/km u fastbacku a 43 g/km u SW podle homologačního protokolu WLTP se podařilo snížit náklady na používání vozu.

Baterie s kapacitou 11,8 kWh zajišťuje 100 % elektrický dojezd 45 km u fastabcku a 44 km u SW podle homologačního protokolu WLTP.

Hnací ústrojí bylo do vozu zabudováno tak, aby se nijak nezmenšila kabina ani zavazadlový prostor.

Jejich objem je stejný jako u verzí se spalovacím motorem.

Rubriky:  Auto-moto
Publikováno:
Další články autora
Právě v prodeji
Tip redakce

Související články

Přístroj na úpravu jídelníčku rozpozná Covid-19

Přístroj na úpravu jídelníčku...

Malé zařízení britské společnost DnaNudge mělo původně upravovat...
Pandemie nahrává „šmírákům“

Pandemie nahrává „šmírákům“

Vaše dítě, žárlivý partner nebo zdánlivý kamarád – tito všichni mohou dostat...
Peugeot: Ekologická výzva současnosti

Peugeot: Ekologická výzva...

Recyklace. Trendové slovo současnosti, které se automobilky učí používat....
Bezpečnější silnice? Rusko chce do automobilů umístit alkoholové zámky

Bezpečnější silnice? Rusko chce do...

Ať už se nám to líbí, nebo ne, alkohol za volant zkrátka nepatří. Rusové...
Perseverance vyrazí na svou cestu

Perseverance vyrazí na svou cestu

Již ve čtvrtek 30. července 2020 by na cestu k rudé planetě měla...
Mechanické ploty nebo elektřina?

Mechanické ploty nebo elektřina?

Desítky tisíc až statisíce kaprovitých ryb ročně táhnou z nádrže Lipno do horní...
Výzkum podmořského světa stále láká

Výzkum podmořského světa stále láká

Vědci mají v plánu v hlubinách Karibského moře zbudovat obří výzkumnou...
„Kuřátko“ z tiskárny? KFC plánuje vyrábět nugety na ruském 3D tisku

„Kuřátko“ z tiskárny? KFC plánuje...

Je všeobecně známo, že KFC již delší dobu koketuje se zaváděním...
Jak posoudit kvalitu tuňáka? Restaurace mohou použít speciální aplikaci

Jak posoudit kvalitu tuňáka?...

Aby bylo připravované sushi co nejchutnější, musí zodpovědní pracovníci v...
Špinavé ruce k obličeji nepatří! Přívěsek od NASA bude svého držitele varovat

Špinavé ruce k obličeji nepatří!...

Vibrační přívěsek od NASA? To je další zajímavé opatření proti šíření...

Nenechte si ujít další zajímavé články

Kde se vzaly nejstarší legendy o upírech?

Kde se vzaly nejstarší legendy o...

Pobledlá bytost se pod závojem tmy blíží k lidskému obydlí. Má znetvořené rysy,...
Sověti platili za Pepsi Colu ponorkami

Sověti platili za Pepsi Colu...

Nikita Chruščov opatrně přiblíží kelímek k ústům. Nedůvěřivě si lokne doušku...
Proč jsou hodinky Rolex tak drahé?

Proč jsou hodinky Rolex tak drahé?

Takzvané „Rolexky“ jsou jednou z nejznámějších a nejprodávanějších...
70 stupňů aneb kde na planetě vám bude nejtepleji?

70 stupňů aneb kde na planetě...

Vedro, že se i koleje kroutí a asfalt bublá. České...
Oskarový zvrhlík boří bariéry: Charlie Chaplin bez příkras

Oskarový zvrhlík boří bariéry:...

Za poťouchlým výrazem, umělým knírkem, typickou buřinkou a hůlkou skrývá...
Varšavský kat Jürgen Stroop: Kochá se hořícími synagogami

Varšavský kat Jürgen Stroop: Kochá...

Než se zhoupl na šibenici, dokázal důstojník Waffen-SS a přesvědčený nacista...
Hřbitov velký tak, že se v něm ztratíte

Hřbitov velký tak, že se v něm...

Největším hřbitovem v České republice jsou Olšanské hřbitovy v Praze s...
Freddie Mercury: Svou nemoc tají ze všech sil

Freddie Mercury: Svou nemoc tají...

Pomalu se ztrácí před očima a uzavírá se do sebe, přesto nikdo netuší,...
Velký požár Smyrny 1922: Založí ho sami turečtí vojáci?

Velký požár Smyrny 1922: Založí ho...

Píše se rok 1922 a v Malé Asii zuří válka mezi Turky a Řeky. Metropolitní město...
Poznejte své IQ

Poznejte své IQ

V našem profesionálně sestaveném testu ihned zjistíte přesné výsledky a obdržíte certifikát.