Domů     Zajímavosti
7 kroků, jak vybrat tu nejlepší PPC agenturu

komerční sdělení

Pokud svěříte správu PPC kampaní marketingové agentuře, vyhnete se plýtvání peněz za prokliky nerelevantních klíčových slov nebo za reklamy, které nefungují.

Navíc vám odpadne starost porozumět reklamním platformám a dalším nástrojům. Ušetříte si rovněž čas, který byste museli věnovat výběru správné strategie a samotné realizaci kampaní.

Následující tipy vám pomohou vybrat tu správnou PPC agenturu pro váš byznys..

1. Rozsah služeb

Podívejte se na webové stránky PPC agentury a zjistěte, jaké služby nabízí. Ujistěte se, že se specializuje na reklamními platformy, které máte v plánu využívat (jako například Google Ads, Sklik, Facebook Ads, LinkedIn Ads a další).

Důležité je, aby byla agentura schopná pokrýt celý proces – od počáteční analýzy a návrhu strategie až po nasazení a optimalizaci kampaní.

2. Zkušenosti a reference

Zveřejněné případové studie nebo reference od klientů vám mohou o PPC agentuře hodně prozradit. Dozvíte se tak, co o ní říkají její stávající nebo bývalí zákaznici, a uděláte si obrázek o výsledcích její práce.

3. Přístup a styl komunikace

Dobrá PPC agentura by měla být transparentní ohledně pracovních postupů, cen i výsledků. Komunikace s ní by měla být srozumitelná, pravidelná a rychlá. Pokud tedy čekáte na odpověď déle než týden, rovnou na spolupráci zapomeňte.

Kromě rychlosti odpovědí je také důležité, jakým způsobem agentura komunikuje. Jsou reporty jasné a přehledné? Nabízí vám agentura možnost konzultace?

4. Cena

Zjistěte, jak agentura účtuje své služby. Některé agentury nabízí různé balíčky služeb, zatímco jiné účtují na základě měsíčního paušálu nebo hodinové sazby.

Ujistěte se také, zda jsou v ceně zahrnuté i další služby, jako například tvorba grafiky nebo copywriting.

5. Flexibilita

Hledejte agenturu, která je flexibilní a dokáže rychle reagovat na změny trhu, chování zákazníků nebo změny v algoritmech reklamních platforem. Skvělá PPC agentura by vám měla být schopná nabídnout také řešení na míru.

6. Analýza výkonu PPC reklam

Zjistěte, které metriky agentura u PPC reklam sleduje, jak hodnotí výkon kampaní a jak často poskytuje reporty. Zajímejte se také o to, které nástroje k analýze dat používá, jaká data sbírá a jakým způsobem vám je bude prezentovat.

Aby bylo vyhodnocování úspěšnosti PPC kampaní efektivní, měla by agentura sledovat několik klíčových ukazatelů výkonu. Pro zajímavost uvádíme statistiky PPC reklam ve vyhledávání (v Google Ads) pro B2B odvětví za rok 2023.

– CTR (míra prokliku) – průměrná míra prokliku 2,41 %.

– CPC – průměrná cena za proklik na reklamu 3,33 dolar.

– KP – průměrný konverzní poměr 3,04 %.

– CPA – průměrné náklady na akvizici zákazníka 116,13 dolar.

7. Optimalizace PPC kampaní

Pro zajištění maximální efektivity kampaní by měla PPC agentura provádět také PPC audit. Report, který z auditu obdržíte, vám pak poskytne podrobný přehled o stavu vašich kampaní a zjistíte z něj konkrétní oblasti, které vyžadují zlepšení.

Ať už si vyberete PPC agenturu z Prahy, nebo jiného města v České republice, nezapomeňte také na osobní chemii. Agentura se stane vaším partnerem, se kterým budete úzce spolupracovat. Proto se ujistěte, že vám vyhovuje její firemní kultura, přístup i styl komunikace. Dobrá osobní chemie může také značně usnadnit řešení potenciálních problémů.

Foto: Zdroj obrázku: onephoto / stock.adobe.com
Související články
Vesmír Zajímavosti 7.12.2025
Pulsary, rychle rotující neutronové hvězdy, představují jedny z nejpozoruhodnějších objektů ve vesmíru. Jejich intenzivní paprsky elektromagnetického záření, vycházející z magnetických pólů, vytvářejí efekt podobný majákům na moři. A podobně mohou i sloužit. Pravidelná blikání činí z pulsarů nejen fascinující objekty pro astrofyzikální výzkum, ale také potenciální nástroje pro kosmickou navigaci. A to i přes to, […]
Zajímavosti 6.12.2025
Předvánoční čas láká mnoho Čechů k cestám za hranice, ať už na proslulé vánoční trhy ve Vídni či Drážďanech, nebo za nákupy dárků do evropských metropolí. Kromě teplého oblečení a dobré nálady si však přibalte i obezřetnost při placení. V zahraničí totiž číhá nenápadná past jménem Dynamic Currency Conversion neboli DCC. Co to ale znamená? […]
Evropské cereálie, chléb i těstoviny obsahují nečekaně vysoké množství trifluoroctové kyseliny (TFA), látky patřící mezi tzv. věčné chemikálie. Ukazuje to nová analýza organizace PAN Europe, která prověřila 66 běžně prodávaných obilných produktů ze šestnácti zemí. TFA se objevila ve více než osmdesáti procentech testovaných potravin. „Hladiny TFA v obilných výrobcích zhruba stokrát vyšší než průměrné […]
Výzkum provedený japonskými odborníky naznačuje, že mít doma psa by mohlo být pro dospívající prospěšné. Čtyřnozí mazlíčci totiž zlepšují jejich duševní zdraví a snižují projevy agrese, díky čemuž se dotyční méně často ocitají v sociálních problémech. A zřejmě za tím stojí sdílení mikrobů mezi teenagery a psy! Obecně se ví, že zejména psi a kočky, […]
Až donedávna byly možnosti léčby chronických onemocnění ledvin omezené, hlavními pilíři byla dialýza nebo transplantace ledvin. Léky nové třídy na diabetes a obezitu se ukazují nadějnými i pro pacienty trpící selháním ledvin, mohou jejich poškození zvrátit. Najde se do budoucna lék, který je zcela vyléčí? Chronické onemocnění ledvin postihuje odhadem 700 milionů lidí po celém […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
reklama
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz