Domů     Zajímavosti
7 kroků, jak vybrat tu nejlepší PPC agenturu

komerční sdělení

Pokud svěříte správu PPC kampaní marketingové agentuře, vyhnete se plýtvání peněz za prokliky nerelevantních klíčových slov nebo za reklamy, které nefungují.

Navíc vám odpadne starost porozumět reklamním platformám a dalším nástrojům. Ušetříte si rovněž čas, který byste museli věnovat výběru správné strategie a samotné realizaci kampaní.

Následující tipy vám pomohou vybrat tu správnou PPC agenturu pro váš byznys..

1. Rozsah služeb

Podívejte se na webové stránky PPC agentury a zjistěte, jaké služby nabízí. Ujistěte se, že se specializuje na reklamními platformy, které máte v plánu využívat (jako například Google Ads, Sklik, Facebook Ads, LinkedIn Ads a další).

Důležité je, aby byla agentura schopná pokrýt celý proces – od počáteční analýzy a návrhu strategie až po nasazení a optimalizaci kampaní.

2. Zkušenosti a reference

Zveřejněné případové studie nebo reference od klientů vám mohou o PPC agentuře hodně prozradit. Dozvíte se tak, co o ní říkají její stávající nebo bývalí zákaznici, a uděláte si obrázek o výsledcích její práce.

3. Přístup a styl komunikace

Dobrá PPC agentura by měla být transparentní ohledně pracovních postupů, cen i výsledků. Komunikace s ní by měla být srozumitelná, pravidelná a rychlá. Pokud tedy čekáte na odpověď déle než týden, rovnou na spolupráci zapomeňte.

Kromě rychlosti odpovědí je také důležité, jakým způsobem agentura komunikuje. Jsou reporty jasné a přehledné? Nabízí vám agentura možnost konzultace?

4. Cena

Zjistěte, jak agentura účtuje své služby. Některé agentury nabízí různé balíčky služeb, zatímco jiné účtují na základě měsíčního paušálu nebo hodinové sazby.

Ujistěte se také, zda jsou v ceně zahrnuté i další služby, jako například tvorba grafiky nebo copywriting.

5. Flexibilita

Hledejte agenturu, která je flexibilní a dokáže rychle reagovat na změny trhu, chování zákazníků nebo změny v algoritmech reklamních platforem. Skvělá PPC agentura by vám měla být schopná nabídnout také řešení na míru.

6. Analýza výkonu PPC reklam

Zjistěte, které metriky agentura u PPC reklam sleduje, jak hodnotí výkon kampaní a jak často poskytuje reporty. Zajímejte se také o to, které nástroje k analýze dat používá, jaká data sbírá a jakým způsobem vám je bude prezentovat.

Aby bylo vyhodnocování úspěšnosti PPC kampaní efektivní, měla by agentura sledovat několik klíčových ukazatelů výkonu. Pro zajímavost uvádíme statistiky PPC reklam ve vyhledávání (v Google Ads) pro B2B odvětví za rok 2023.

– CTR (míra prokliku) – průměrná míra prokliku 2,41 %.

– CPC – průměrná cena za proklik na reklamu 3,33 dolar.

– KP – průměrný konverzní poměr 3,04 %.

– CPA – průměrné náklady na akvizici zákazníka 116,13 dolar.

7. Optimalizace PPC kampaní

Pro zajištění maximální efektivity kampaní by měla PPC agentura provádět také PPC audit. Report, který z auditu obdržíte, vám pak poskytne podrobný přehled o stavu vašich kampaní a zjistíte z něj konkrétní oblasti, které vyžadují zlepšení.

Ať už si vyberete PPC agenturu z Prahy, nebo jiného města v České republice, nezapomeňte také na osobní chemii. Agentura se stane vaším partnerem, se kterým budete úzce spolupracovat. Proto se ujistěte, že vám vyhovuje její firemní kultura, přístup i styl komunikace. Dobrá osobní chemie může také značně usnadnit řešení potenciálních problémů.

Foto: Zdroj obrázku: onephoto / stock.adobe.com
Související články
„Předpokládám, že jsem změnil svět,“ nechal se slyšet Joe Farman, jeden z autorů studie, která před 40 lety oznámila objev díry v ozonové vrstvě klenoucí se nad Antarktidou. Nepřeháněl. Objev změnil mezinárodní vztahy, způsob, jakým žijeme i výrobky, které nakupujeme. Ať už to bylo globální oteplování, nebo okyselování oceánů, v posledním půlstoletí lidstvo čelilo hned několika vážným […]
Zhoubné nádory slinivky břišní patří mezi nejagresivnější nádorová onemocnění, a to zejména kvůli jejich pozdní diagnostice. To by mohl do budoucna změnit jednoduchý test z krve, který by onemocnění odhalil už v rané fázi. Novou metodu testuje česká firma Lipidica, která získala vedle českého, evropského a japonského i americký patent. Otevírá se jí tak cesta […]
V Maďarsku a na Slovensku byla potvrzena ohniska slintavky a kulhavky. Poslední hlášené místo se přitom nachází jen asi 40 km od hranic s Českem. Nemoc postihující sudokopytníky je extrémně nakažlivá a pro zamezení jejímu šíření je nutné vybíjet celé chovy. Podaří se Česku vyhnout zavlečení nemoci? Slintavka a kulhavka (SLAK) je extrémně nakažlivá nemoc […]
Vesmír Zajímavosti 28.3.2025
Splnění plánu vyslat lidskou posádku na Mars bude možná náročnější, než se původně zdálo, a to kvůli přítomnosti toxického prachu, který by mohl významně ohrožovat zdraví astronautů. Před cestou tak bude třeba identifikovat možná zdravotní rizika a přizpůsobit tomu osobní ochranné pomůcky tak, aby zdraví astronautů bylo ochráněno. Během misí Apollo na Měsíc byli astronauti […]
Už v 60. letech minulého století byla prokázána souvislost mezi nízkými hladinami vitaminu D v těle a roztroušenou sklerózou, ovšem žádné z tehdy provedených klinických studií se nepodařilo prokázat, že vysoké dávky vitaminu D mohu progresi nemoci zvrátit. Odborníci z univerzity ve francouzském Montpellier věří, že jim se to nyní povedlo. Roztroušená skleróza je chronické […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
reklama
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz