Domů     Zajímavosti
7 kroků, jak vybrat tu nejlepší PPC agenturu

komerční sdělení

Pokud svěříte správu PPC kampaní marketingové agentuře, vyhnete se plýtvání peněz za prokliky nerelevantních klíčových slov nebo za reklamy, které nefungují.

Navíc vám odpadne starost porozumět reklamním platformám a dalším nástrojům. Ušetříte si rovněž čas, který byste museli věnovat výběru správné strategie a samotné realizaci kampaní.

Následující tipy vám pomohou vybrat tu správnou PPC agenturu pro váš byznys..

1. Rozsah služeb

Podívejte se na webové stránky PPC agentury a zjistěte, jaké služby nabízí. Ujistěte se, že se specializuje na reklamními platformy, které máte v plánu využívat (jako například Google Ads, Sklik, Facebook Ads, LinkedIn Ads a další).

Důležité je, aby byla agentura schopná pokrýt celý proces – od počáteční analýzy a návrhu strategie až po nasazení a optimalizaci kampaní.

2. Zkušenosti a reference

Zveřejněné případové studie nebo reference od klientů vám mohou o PPC agentuře hodně prozradit. Dozvíte se tak, co o ní říkají její stávající nebo bývalí zákaznici, a uděláte si obrázek o výsledcích její práce.

3. Přístup a styl komunikace

Dobrá PPC agentura by měla být transparentní ohledně pracovních postupů, cen i výsledků. Komunikace s ní by měla být srozumitelná, pravidelná a rychlá. Pokud tedy čekáte na odpověď déle než týden, rovnou na spolupráci zapomeňte.

Kromě rychlosti odpovědí je také důležité, jakým způsobem agentura komunikuje. Jsou reporty jasné a přehledné? Nabízí vám agentura možnost konzultace?

4. Cena

Zjistěte, jak agentura účtuje své služby. Některé agentury nabízí různé balíčky služeb, zatímco jiné účtují na základě měsíčního paušálu nebo hodinové sazby.

Ujistěte se také, zda jsou v ceně zahrnuté i další služby, jako například tvorba grafiky nebo copywriting.

5. Flexibilita

Hledejte agenturu, která je flexibilní a dokáže rychle reagovat na změny trhu, chování zákazníků nebo změny v algoritmech reklamních platforem. Skvělá PPC agentura by vám měla být schopná nabídnout také řešení na míru.

6. Analýza výkonu PPC reklam

Zjistěte, které metriky agentura u PPC reklam sleduje, jak hodnotí výkon kampaní a jak často poskytuje reporty. Zajímejte se také o to, které nástroje k analýze dat používá, jaká data sbírá a jakým způsobem vám je bude prezentovat.

Aby bylo vyhodnocování úspěšnosti PPC kampaní efektivní, měla by agentura sledovat několik klíčových ukazatelů výkonu. Pro zajímavost uvádíme statistiky PPC reklam ve vyhledávání (v Google Ads) pro B2B odvětví za rok 2023.

– CTR (míra prokliku) – průměrná míra prokliku 2,41 %.

– CPC – průměrná cena za proklik na reklamu 3,33 dolar.

– KP – průměrný konverzní poměr 3,04 %.

– CPA – průměrné náklady na akvizici zákazníka 116,13 dolar.

7. Optimalizace PPC kampaní

Pro zajištění maximální efektivity kampaní by měla PPC agentura provádět také PPC audit. Report, který z auditu obdržíte, vám pak poskytne podrobný přehled o stavu vašich kampaní a zjistíte z něj konkrétní oblasti, které vyžadují zlepšení.

Ať už si vyberete PPC agenturu z Prahy, nebo jiného města v České republice, nezapomeňte také na osobní chemii. Agentura se stane vaším partnerem, se kterým budete úzce spolupracovat. Proto se ujistěte, že vám vyhovuje její firemní kultura, přístup i styl komunikace. Dobrá osobní chemie může také značně usnadnit řešení potenciálních problémů.

Foto: Zdroj obrázku: onephoto / stock.adobe.com
Související články
Technika Zajímavosti 16.12.2025
I v budoucnosti budou města vyžadovat velké množství elektrické energie pro své fungování, a to ideálně z obnovitelných zdrojů. Tuto energii je však třeba někde ukládat. Ve městech budoucnosti by se takovým úložištěm mohl stát speciálně upravený beton, ze kterého se staví domy či chodníky. Jak se vyrábí? Využívání obnovitelných zdrojů energie s sebou nese […]
Historie Zajímavosti 16.12.2025
Stovky keltských zlatých a stříbrných mincí, šperků i figurku koníka se podařilo archeologům objevit v utajované lokalitě na severním Plzeňsku. Tyto cenné předměty byly náhodně roztroušené v oblasti, kde se existence jakéhokoliv keltského centra nepředpokládala. Přesné místo nálezu odborníci tají, aby ho ochránili před zloději a hledači pokladů. Keltové jsou nejstarším historicky doloženým národem na […]
Příroda Zajímavosti 15.12.2025
Pavouci jsou zpravidla vnímáni jako samotáři – každý má vlastní pavučinu či hnízdo a pohybuje se na svém písečku. Osminozí predátoři skutečně nejsou stavění na nějaké „kamarádíčkování“. Ovšem někteří umějí i efektivně spolupracovat. Kupříkladu takové snovačky pospolité tvoří velké kolonie s několikametrovými pavučinami. Osud kořisti, která v takové síti uvízne, je okamžitě zpečetěn. Snovačky naladěné […]
Zajímavosti 13.12.2025
Astronomové zaznamenali u takzvané bludné planety nebývalý růstový záchvat. Těleso, které osaměle putuje vesmírem, protože zřejmě bylo kdysi dávno gravitačními silami vyhozeno ze své domovské soustavy, je dosud největším otesánkem svého druhu, který kdy pozemské teleskopy zachytily. Na rozdíl od planet ve Sluneční soustavě bludné planety neobíhají kolem hvězd, ale toulají se vesmírem samy, protože […]
Historie Zajímavosti 12.12.2025
Je známo, že lidé využívali přírodní oheň, vzniklý například v lese po úderu blesku do stromu, před více než milionem let, ale až dosud nejstarší důkaz úmyslného zakládání ohně lidmi pocházel z doby před 50 000 lety. Nyní vědci objevili v anglickém hliněném dole jasné důkazy toho, že jej zde předchůdci člověka zvládli úmyslně rozdělat […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
reklama
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz