Domů     Zajímavosti
7 kroků, jak vybrat tu nejlepší PPC agenturu

komerční sdělení

Pokud svěříte správu PPC kampaní marketingové agentuře, vyhnete se plýtvání peněz za prokliky nerelevantních klíčových slov nebo za reklamy, které nefungují.

Navíc vám odpadne starost porozumět reklamním platformám a dalším nástrojům. Ušetříte si rovněž čas, který byste museli věnovat výběru správné strategie a samotné realizaci kampaní.

Následující tipy vám pomohou vybrat tu správnou PPC agenturu pro váš byznys..

1. Rozsah služeb

Podívejte se na webové stránky PPC agentury a zjistěte, jaké služby nabízí. Ujistěte se, že se specializuje na reklamními platformy, které máte v plánu využívat (jako například Google Ads, Sklik, Facebook Ads, LinkedIn Ads a další).

Důležité je, aby byla agentura schopná pokrýt celý proces – od počáteční analýzy a návrhu strategie až po nasazení a optimalizaci kampaní.

2. Zkušenosti a reference

Zveřejněné případové studie nebo reference od klientů vám mohou o PPC agentuře hodně prozradit. Dozvíte se tak, co o ní říkají její stávající nebo bývalí zákaznici, a uděláte si obrázek o výsledcích její práce.

3. Přístup a styl komunikace

Dobrá PPC agentura by měla být transparentní ohledně pracovních postupů, cen i výsledků. Komunikace s ní by měla být srozumitelná, pravidelná a rychlá. Pokud tedy čekáte na odpověď déle než týden, rovnou na spolupráci zapomeňte.

Kromě rychlosti odpovědí je také důležité, jakým způsobem agentura komunikuje. Jsou reporty jasné a přehledné? Nabízí vám agentura možnost konzultace?

4. Cena

Zjistěte, jak agentura účtuje své služby. Některé agentury nabízí různé balíčky služeb, zatímco jiné účtují na základě měsíčního paušálu nebo hodinové sazby.

Ujistěte se také, zda jsou v ceně zahrnuté i další služby, jako například tvorba grafiky nebo copywriting.

5. Flexibilita

Hledejte agenturu, která je flexibilní a dokáže rychle reagovat na změny trhu, chování zákazníků nebo změny v algoritmech reklamních platforem. Skvělá PPC agentura by vám měla být schopná nabídnout také řešení na míru.

6. Analýza výkonu PPC reklam

Zjistěte, které metriky agentura u PPC reklam sleduje, jak hodnotí výkon kampaní a jak často poskytuje reporty. Zajímejte se také o to, které nástroje k analýze dat používá, jaká data sbírá a jakým způsobem vám je bude prezentovat.

Aby bylo vyhodnocování úspěšnosti PPC kampaní efektivní, měla by agentura sledovat několik klíčových ukazatelů výkonu. Pro zajímavost uvádíme statistiky PPC reklam ve vyhledávání (v Google Ads) pro B2B odvětví za rok 2023.

– CTR (míra prokliku) – průměrná míra prokliku 2,41 %.

– CPC – průměrná cena za proklik na reklamu 3,33 dolar.

– KP – průměrný konverzní poměr 3,04 %.

– CPA – průměrné náklady na akvizici zákazníka 116,13 dolar.

7. Optimalizace PPC kampaní

Pro zajištění maximální efektivity kampaní by měla PPC agentura provádět také PPC audit. Report, který z auditu obdržíte, vám pak poskytne podrobný přehled o stavu vašich kampaní a zjistíte z něj konkrétní oblasti, které vyžadují zlepšení.

Ať už si vyberete PPC agenturu z Prahy, nebo jiného města v České republice, nezapomeňte také na osobní chemii. Agentura se stane vaším partnerem, se kterým budete úzce spolupracovat. Proto se ujistěte, že vám vyhovuje její firemní kultura, přístup i styl komunikace. Dobrá osobní chemie může také značně usnadnit řešení potenciálních problémů.

Foto: Zdroj obrázku: onephoto / stock.adobe.com
Související články
Populace lidí roste. A zemědělské půdy ubývá. I s ohledem na tuto nepřímou úměru nepůsobí vize příštích desetiletí nijak optimisticky. Jednou z možností, jak ji optimističtější udělat, jsou takzvané vertikální farmy, respektive vertikální zemědělství Princip této metody je v zásadě velmi jednoduchý. Pěstitelská plocha při ní nemá příliš prostoru do šířky, zato do výšky ano. Rostliny […]
Roztomilý medvídek, který však rozhodně medvědem není, protože se jedná o vačnatce, je národní ikonou Austrálie. Jeho populace se však v posledních desetiletích snižují, ohrožuje je ztráta přirozeného stanoviště, přírodní katastrofy, škůdci i urbanizace. Největší hrozbu však pro ně představuje šířící se epidemie chlamydií. Podaří se koaly zachránit? Chlamydie jsou mikroskopické organismy, které parazitují uvnitř […]
Hostiny provázené dobrým jídlem nejsou ničím neobvyklým, i my se scházíme s nejbližšími, abychom nad stoly, prohýbajícími se pod nejrůznějšími pochutinami, oslavili narozeniny, svatbu, narození dítěte či se s někým blízkým rozloučili. Dobré jídlo a společnost poskytují útěchu. A nejinak tomu bylo i na konci doby bronzové…. Odborníci z Cardiffské univerzity objevili na velkých prehistorických […]
Česko zná nejlepší ekologický projekt roku 2025. Vítězem 17. ročníku soutěže E.ON Energy Globe se stal projekt Ptačích parků, který v sedmi lokalitách pomáhá chránit ohrožené druhy ptáků a dalších živočichů, obnovuje mokřady, krajinu a zároveň nabízí prostor pro vzdělávání i odpočinek veřejnosti. Ptačí parky uspěly v konkurenci více než dvou stovek přihlášených. O vítězi rozhodla […]
Vytvořit lék proti virovým infekcím je nesnadný úkol, zejména z toho důvodu, že viry často mutují. Nyní se však odborníci zaměřili na cukry zvané glykany, které by mohly být překvapivě Achillovou patou virů. Pokud se to prokáže, otevírá se cesta k širokospektrálnímu antivirotiku… Viry stojí za řadou nákaz, které jsou pro lidstvo smrtící. Vedle SARS-CoV-2, […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
reklama
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz