Domů     Zajímavosti
7 kroků, jak vybrat tu nejlepší PPC agenturu

komerční sdělení

Pokud svěříte správu PPC kampaní marketingové agentuře, vyhnete se plýtvání peněz za prokliky nerelevantních klíčových slov nebo za reklamy, které nefungují.

Navíc vám odpadne starost porozumět reklamním platformám a dalším nástrojům. Ušetříte si rovněž čas, který byste museli věnovat výběru správné strategie a samotné realizaci kampaní.

Následující tipy vám pomohou vybrat tu správnou PPC agenturu pro váš byznys..

1. Rozsah služeb

Podívejte se na webové stránky PPC agentury a zjistěte, jaké služby nabízí. Ujistěte se, že se specializuje na reklamními platformy, které máte v plánu využívat (jako například Google Ads, Sklik, Facebook Ads, LinkedIn Ads a další).

Důležité je, aby byla agentura schopná pokrýt celý proces – od počáteční analýzy a návrhu strategie až po nasazení a optimalizaci kampaní.

2. Zkušenosti a reference

Zveřejněné případové studie nebo reference od klientů vám mohou o PPC agentuře hodně prozradit. Dozvíte se tak, co o ní říkají její stávající nebo bývalí zákaznici, a uděláte si obrázek o výsledcích její práce.

3. Přístup a styl komunikace

Dobrá PPC agentura by měla být transparentní ohledně pracovních postupů, cen i výsledků. Komunikace s ní by měla být srozumitelná, pravidelná a rychlá. Pokud tedy čekáte na odpověď déle než týden, rovnou na spolupráci zapomeňte.

Kromě rychlosti odpovědí je také důležité, jakým způsobem agentura komunikuje. Jsou reporty jasné a přehledné? Nabízí vám agentura možnost konzultace?

4. Cena

Zjistěte, jak agentura účtuje své služby. Některé agentury nabízí různé balíčky služeb, zatímco jiné účtují na základě měsíčního paušálu nebo hodinové sazby.

Ujistěte se také, zda jsou v ceně zahrnuté i další služby, jako například tvorba grafiky nebo copywriting.

5. Flexibilita

Hledejte agenturu, která je flexibilní a dokáže rychle reagovat na změny trhu, chování zákazníků nebo změny v algoritmech reklamních platforem. Skvělá PPC agentura by vám měla být schopná nabídnout také řešení na míru.

6. Analýza výkonu PPC reklam

Zjistěte, které metriky agentura u PPC reklam sleduje, jak hodnotí výkon kampaní a jak často poskytuje reporty. Zajímejte se také o to, které nástroje k analýze dat používá, jaká data sbírá a jakým způsobem vám je bude prezentovat.

Aby bylo vyhodnocování úspěšnosti PPC kampaní efektivní, měla by agentura sledovat několik klíčových ukazatelů výkonu. Pro zajímavost uvádíme statistiky PPC reklam ve vyhledávání (v Google Ads) pro B2B odvětví za rok 2023.

– CTR (míra prokliku) – průměrná míra prokliku 2,41 %.

– CPC – průměrná cena za proklik na reklamu 3,33 dolar.

– KP – průměrný konverzní poměr 3,04 %.

– CPA – průměrné náklady na akvizici zákazníka 116,13 dolar.

7. Optimalizace PPC kampaní

Pro zajištění maximální efektivity kampaní by měla PPC agentura provádět také PPC audit. Report, který z auditu obdržíte, vám pak poskytne podrobný přehled o stavu vašich kampaní a zjistíte z něj konkrétní oblasti, které vyžadují zlepšení.

Ať už si vyberete PPC agenturu z Prahy, nebo jiného města v České republice, nezapomeňte také na osobní chemii. Agentura se stane vaším partnerem, se kterým budete úzce spolupracovat. Proto se ujistěte, že vám vyhovuje její firemní kultura, přístup i styl komunikace. Dobrá osobní chemie může také značně usnadnit řešení potenciálních problémů.

Foto: Zdroj obrázku: onephoto / stock.adobe.com
Související články
Archeologické nálezy v Caralu, sídle prehispánské civilizace v dnešním Peru, svědčí o tom, že i v Americe existovala starověká společnost, souběžně s prvními velkými civilizacemi v Mezopotámii, Egyptě, Indii a Číně, která se musela vypořádat s katastrofálním suchem, jež postihlo planetu před 4200 lety. A zvládla to bez uchýlení se k násilí. Tým vedený renomovanou […]
Většina rostlin potřebuje k tomu, aby vzkvétala, přijímat dusík, často obsažený v umělých hnojivech. Jen některé se bez něj obejdou. A právě na ně se zaměřili vědci, aby studovali, zda by se změny, ke kterým u nich došlo, daly adaptovat i na plodiny potřebné k našemu přežití, jako jsou pšenice, kukuřice či rýže. Pro většinu […]
Nový výzkum, provedený odborníky z The Peter Doherty Institute for Infection and Immunity v australském Melbourne, ukazuje, že lymfatické uzliny, které jsou často během operací rakoviny z těla rovněž odstraňovány, aby se zabránilo šíření nádorového bujení, mohou být ve skutečnosti klíčové pro úspěšnou léčbu nemoci. Zachování lymfatických uzlin během operace rakoviny by mohlo dramaticky zlepšit […]
Zaoceánský parník HMHS Britannic se potopil za první světové války v listopadu 1916 poté, co najel na námořní minu. Na konci října letošního roku ho zkoumali členové české expedice Britannic 2025 pod vedením Petra Slezáka. Kvůli extrémním podmínkám, proudům a hloubce, ve které se vrak v Egejském moři nachází, patří jeho zkoumání k nejnáročnějším na […]
Zajímavosti 2.11.2025
Ve výzkumu publikovaném v časopise Nature Communications pod názvem “Resolution limit of the eye – how many pixels can we see?” autoři z Cambridghské univerzity a společnosti Meta přišli s překvapivým závěrem: pro běžné domácí sledování výrazně lepší obrazovka s vyšším rozlišením (např. 4K či 8K) často nepřináší znatelný rozdíl oproti běžnému Full HD displeji. […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
reklama
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz