Domů     Technika
Proč investovat do průmyslového robota

komerční sdělení

„Universal“ v češtině znamená „univerzální“. Toto slovo nejvíce popisuje rozsah aplikací pro kolaborativní roboty poskytované Universal Robots. Tato zařízení lze implementovat prakticky v každém podniku a v každém průmyslovém odvětví a co je důležité, zvládne to každý zaměstnanec závodu.

Roboti Universal Robots mají uživatelské rozhraní ve 20 jazycích. Tyto stroje jsou používány v mnoha oblastech průmyslu.

Snadné programování

Mnoho podnikatelů se potýká s problémem zvýšených nákladů na automatizaci výrobních linek pomocí robotů, který souvisí s nutností zajistit další programátorské pracovníky. Spolupráce robotů může v tomto ohledu pozitivně překvapit.

Patentovaná technologie umožňuje operátorům bez jakýchkoli zkušeností s programováním rychle nastavit a obsluhovat roboty pomocí intuitivní 3D vizualizace. Jednoduše nasměrujte robotické rameno na požadované body trajektorie nebo vše nastavte na dotykové obrazovce.

Díky tomuto jednoduchému řešení lze dobu typické implementace robotu zkrátit na pouhých několik hodin.

Ekonomika, flexibilita a bezpečnost

Jakmile je robotické rameno naprogramováno, lze jej stejně snadno přemisťovat a přeprogramovat na nové úkoly a jeho konstrukce minimalizuje riziko výrobních prostojů. Díky modulární konstrukci jej lze rychle a snadno opravit v případě poruchy nebo poruchy.

Výhodou je také bezpečnost spolupracujících robotů. Spolupracující roboti mají zabudovaná ochranná opatření, takže je lze ve většině případů použít ve výrobě bez dalších ochranných krytů. Hodně záleží na způsobu instalace a použitém uchopovacím hardwaru.

Náklady na nákup kolaborativních robotů Universal Robots se vrátí v průměru po 190 dnech.

K čemu lze využít roboty a robotické rameno

Kolaborativní roboti mohou být užiteční ve většině výrobních společností. Vedou si dobře, mimo jiné s činnostmi, jako je vyzvedávání a umisťování předmětů, leštění, vstřikování, řízení CNC, balení a paletizace, kontrola kvality, montáž, šroubování, laboratorní testování, lepení a svařování. Zde je několik příkladů oblastí použití těchto robotů.

Robotické rameno brousí a leští i zakřivené a nerovné povrchy. Přítlačnou sílu lze nastavit, což zaručuje dokonalé výsledky. S jeho pomocí můžete zvýšit efektivitu lepení, dávkování a svařování, například kontinuálním dávkováním a vstřikováním přesně stejného množství materiálu a svařováním s nejvyšší přesností.

Související články
Čínští vědci vybavili svého robota STAR1 párem tenisek, díky kterým se mu podařilo dosáhnou rychlosti 3,6 m/s, a stát se tak nejrychlejším humanoidním robotem na světě. V závodě v poušti Gobi to nandal i některým svým lidským soupeřům. STAR1 je humanoidní robot vysoký 171 centimetrů a vážící 65 kilogramů, kterého postavila čínská společnost Robot Era. […]
Největší český výrobce letadel, společnost AERO Vodochody AEROSPACE, pojmenovala svůj nejmodernější cvičný letoun L-39 Skyfox. Název odkazuje na dlouholetou tradici úspěšných československých letounů, jako byly L-29 Delfín nebo L-39 Albatros, a zároveň vystihuje jedinečné vlastnosti nového cvičného stroje. Aero letoun L-39 Skyfox produkuje v sériové výrobě a letos navíc slaví 105. výročí od založení. Za tu […]
Značka Kia vyvinula jako první na světě automobilové příslušenství vyrobené za použití plastů vytěžených organizací The Ocean Cleanup z Velké tichomořské odpadkové skvrny (GPGP). poskytovatele řešení trvale udržitelné mobility. Jedním z nejdůležitějších výstupů dosavadní spolupráce je rohož do zavazadelníku z plastů vytěžených z oceánu, kterou Kia v limitované edici uvede ve zcela novém modelu Kia EV3. Exkluzivní […]
V Německu otevřeli lunární simulátor za 45 milionů eur, díky kterému budou evropští astronauté testovat vše od 3D tisku obydlí z měsíčního prachu až po pěstování potravin v tamních podmínkách. Projekt, provozovaný Evropskou kosmickou agenturou (ESA) a Německým střediskem pro letectví a kosmonautiku (DLR), nemá ve světě obdoby –⁠ ani NASA podobné zařízení nevlastní. Simulátor […]
Toyotu C-HR si nemůžete splést s žádným jiným autem. Charakteristická silueta je čistou esencí dynamiky a městského stylu. Výjimečný je také interiér z těch nejkvalitnějších materiálů. A ještě něco… má štempl na nejekologičtější auto roku… Už před téměř 25 lety začínaly v Toyotě vznikat první hybridní vozy. Měly nižší spotřebu, nabíjely se jim baterie při brždění, […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
reklama
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz