Domů     .Top
7 kroků k SEO optimalizaci

komerční sdělení

1. Zvolte si správná klíčová slova

V okamžiku, kdy si začnete plánovat svou SEO strategii pro daný projekt, je jedním z nejdůležitějších kroků volba klíčových slov.

Na základě klíčových slov si vaši zákazníci snadno vyhledají vaše služby nebo produkty. Pro správný výběr klíčových slov můžete používat hned dva  nástroje a to Sklik návh klíčových slov nebo plánovač klíčových slov Google Adwords..

2. Strukturujte svůj web prakticky

Aby byl váš web přehledný a jednoduchý na používání pro každého uživatele, je potřeba mít praktickou strukturu. Jak na to?

na webu používejte pouze nezbytné prvky i obsah

nastavte jednoduchou navigaci

základem je vždy „výzva k akci“

3. Nezapomeňte na správný obsah webu

Nezapomeňte, že obsah svých webových stránek neděláte pro sebe, ale především pro uživatele, kteří vaše stránky navštíví. Je vhodné se proto zaměřit na nejčastější otázky a problémy, se kterými se návštěvník může při výběru vašeho produktu setkat.

Jako vhodný informační nástroj vám proto poslouží blog nebo rubrika novinky. Velice je důležité je, aby byl text správně strukturován a hlavně přehledný. Text by měl dávat smysl.

Nezapomeňte správně využívat klíčová slova, která lze také různě skloňovat či používat jejich synonyma. Jak na správný obsah na Vašem webu se dozvíte v tomto článku.

4. Dodržujte správné umístění nadpisů a podnadpisů

Pro větší přehlednost textů, a také pro vyhledávače, je důležité mít správně umístěné nadpisy a podnadpisy. Struktura je velice jednoduchá:

H1 – hlavní nadpis – je umístěn na stránce pouze 1x. Důležité je dosadit správná klíčová slova

H2 – podnadpis – se dává vždy pod H1, za to může být v textu i několikrát. I zde nezapomeňte na klíčová slova

H3 – pod podnadpis – vždy zařazujte pod H1 a H2, klidně několikrát.

Vzorový příklad struktury:

Neopomínejte meta tagy

Tagy stejně, jako vlastní text, by měly být naprosto jedinečné. Rozhodně je nekopírujte či neduplikujte. Pro vyhledávače jsou důležité tyto pojmy:

Meta title – je název či podtitulek stránky, který může uživatel vidět ve vyhledávači. Zde je potřeba umístit také vhodné klíčové slovo, ale také poutavý text o 50-60 znacích. .

Meta description – popisek, který uživatel vidí hned pod meta title ve vyhledávači. Zde je vhodné uvést výhodu produktu či služby, které jim nabízíte. Dodržujte délku 150 – 160 znaků, včetně klíčových slov..

Alt tag – je jednoduchý popis obrázku, do kterého vložíte klíčové slovo. Každý obrázek by měl mít unikátní KW.

6. Bez linkbuildingu to nejde

Zcela neodmyslitelnou součástí SEO je linkbuilding, (budování zpětných odkazů). Důležité je přitom vědět, kdo je vaší cílovou skupinou, co ji zajímá a zda může být pro ni váš obsah užitečný, případně jak.

Zpětné odkazy můžete umístit například na:

sociální sítě

tématické blogy

tématické weby

diskuzní fóra

weby vašich partnerů

konkurenční webové stránky

diskuze pod články

7. Analyzujte výsledky

Je důležité vědět, zda vám SEO optimalizace přináší nějaký užitek, proto analyzujte výsledky. Snadno pak poznáte, kterým směrem se zaměřit. Znáte nástroje, bez kterých se u SEO analýzy neobejdete?

Google analytics – pro vyhodnocení návštěvnosti nebo chování uživatelů na webu

Google Search Console – pomůže stanovit technické nedostatky webu, vyhodnotit klíčová slova, atd.

Netpeak Spider – vhodný pro analýzu technických nedostatků, duplicity

Ahrefs – vyhodnotí odkazový profil webu

Rank Tracker – měří například pozici klíčových slov

Související články
Působivá kolekce slabých, ale barevných kosmických objektů na tomto snímku je známá jako mlhovina Racek, protože svým vzhledem připomíná ptáka v letu. Útvar tvoří oblaky prachu, vodíku, hélia a malého množství těžších chemických prvků. Celá oblast je místem zrodu nových hvězd. Mimořádné rozlišení tohoto záběru pořízeného pomocí přehlídkového teleskopu ESO/VST odhaluje detaily jednotlivých astronomických objektů, […]
Zřejmě největší druh papouška v historii objevili australští paleontologové. Podle všech indicií dosahoval výšky až jednoho metru, vážil asi 7 kilogramů, nelétal a mohl se chlubit skutečně silným zobákem. Pták dostal pojmenování Heracles inexpectatus a doba jeho života je datována přibližně před 19 miliony lety. „Nový Zéland je dobře známý svými velkými nelétavými ptáky. Dominantní […]
Čeští egyptologové mají v brzké době v plánu tříměsíční výpravu do lokality Abúsír, kde chtějí pokračovat v průzkumu údolního chrámu faraona Niuserrea a okolí hrobky hodnostáře Ceje. Lucie Jirásková z Českého egyptologického ústavu FF UK řekla, že je v plánu také zpracování vykopaných předmětů. „V průběhu výzkumů není moc času na zpracování nálezů. Necháváme si na to tedy měsíc, kdy […]
Protože elektrokola nebývají úplně levnou záležitostí, je pro každého majitele nejdůležitější ze všeho kvalitní ochrana před krádeží. Toho si je dobře vědom i nizozemský výrobce kol VanMoof, který bez mrknutí oka tvrdí, že má tu nejlepší ochranu na světě. Skutečně nepřehání? Pokud se podrobněji podíváme na ochranu jejich elektrokol Electrified S2 a X2, pak je […]
Kriticky ohrožený sýček obecný letos významně posílil populaci díky velkému množství hrabošů. Teď pro něj malý hlodavec může být hrozbou. Zemědělci dostali povolení trávit hraboše plošně rozhozeným jedem. Od 5. srpna jim to umožňuje rozhodnutí Ústředního kontrolního a zkušebního ústavu zemědělského (ÚKZÚZ) podřízeného ministerstvu zemědělství. Ornitologové varují, že v ohrožení je mnoho živočichů a především […]
reklama
Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
reklama
Copyright © RF-Hobby.cz