Každá soukromá firma potřebuje být na očích veřejností. Své zákazníky si lze samozřejmě získávat prostřednictvím kvalitních výrobků nebo poskytovaných služeb, nicméně bez reklamy a propracovaného marketingu se s největší pravděpodobností obejdete jen stěží.
V současné době lze inzerovat své vlastní produkty několika různými cestami. Na všechny druhy reklamy jsou ale opravdu efektivní. My se soustředíme na tu internetovou. Jaké možnosti se nabízejí?
Vlastní bannery
Asi nejčastěji si firmy myslí, že nejúspěšnější budou vlastní reklamní bannery. Ano, zhotovit si reklamní grafické pole nemusí být nijak náročné.
Grafik to zvládne za několik minut, takže se nebude jednat o extrémní finanční částky, jež budete muset vydat. Pokud budete například potřebovat organizovat kongres v Žilině nebo jakoukoli jinou akci, nebude nejmenší problém vytvořit reklamní pole.
Za jeho umístění ale budete platit, a to často nemalé paušální sumy. I proto je lepší PPC reklama.
Reklama na Googlu či Seznamu
Mnohem efektivnější je využívat reklamu na Googlu. Takzvaná PPC reklama je velmi efektivním marketingovým nástrojem.
Jinými slovy, platíte pouze za kliky od potenciálních zákazníků. Každý klik je ohodnocen jistou finanční částku dle míry konkurence konkrétního internetového prostředí. Takzvaná PPC reklama není pouze doménou Googlu, který má pod svými křídly AdWord, ale i Seznamu s Sklikem a jiných poskytovatelů. Vy si tak můžete sami vybrat, jaký systém zvolíte.
Efektivní PR články
Ač se to možná nezdá, hodně dobrou reklamu představují kvalitní PR články. Jestliže chcete promovat třeba spolehlivé offshore společnosti, respektive jejich zakládání, máte tímto způsobem jedinečnou šanci.
Úspěšných online magazínů a blogů je spousta, takže není problém vybrat ten s vysokou návštěvností a kvalitním hodnocením.