Prvních 5000 kusů plánuje firma dodat na trh ještě v tomto roce a v průběhu příštího roku dalších až 100 000 kusů této obuvi. Největším problémem je přitom délka výrobního procesu, kdy jen výroba jedné podrážky trvá v průměru hodinu a půl.
Úpravou výrobního procesu však bude údajně možné zkrátit tuto dobu na třetinu až pětinu.
Od ohlášené spolupráce s americkým startupem Carbon očekává Adidas rychlejší výrobu a minimalizování nákladů. Carbon, který vyvinul technologie tisku ze světlocitlivé polymerové hmoty, která je označována také jako křišťálová pryskyřice, je v současnosti spolufinancován společnostmi General Electric a Alphabet.
https://www.youtube.com/watch?v=zXE-icw28n8
Adidas experimentuje s 3D tiskem už delší dobu. V roce 2015 představil předchozí generaci běžeckých bot Futurecraft 3D, u kterých poprvé použil technologii 3D tisku. Ve stejném roce představil i prototyp běžeckých bot, jejichž porážka byla vyrobena převážně z recyklovaných rybářských sítí vylovených z oceánů.
S využitím 3D tisku při výrobě oděvů a obuvi přitom již delší dobu experimentují i další výrobci, jak jsou například Nike, Under Armour a New Balance. Používají tuto technologii převážně při výrobě prototypů a podrážek vytvořených speciálně na míru atletů, které sponzorují.