Ze studie např. vyplývá, že obzvláště muži jsou snad až „geneticky naprogramovaní“ k obdivování štíhlých tvarů s ladnými křivkami. A při pohledu na krásný automobilový design se u nich zvedla větší míra emocí, než třeba při pohledu na plačící dítě. Zatímco u žen tomu bylo přesně naopak, nešťastný živý tvor u nich přece jen vyvolal intenzivnější emoce.
Více než 74 % mužů potvrdilo, že při pohledu na líbivý design zažívají příjemný pocit. Ovšem pouze jen 33 % žen ohodnotilo design vozu výše než fotografii pohledného muže. A 60 % mužů odsouhlasilo, že jim řízení pěkného automobilo přináší pocit uspokojení a sebejistoty.
Celá originální akce proběhla při příležitosti prezentace vozu Volvo Concept Coupé (viz foto).
Na internetových stránkách www.ogilvybroadcastpr.com je možné stáhnout zdarma záznam provedeného výzkumu.